Doelgroep:
Ondernemers
Ervaring:
Geen.
Leeftijd:
Duur:
Opleiding:
Inclusief:
Exclusief:
Mogelijke vrijstellingen:
Extra:
Prijs:
€ 29,95 (excl. BTW)

“Don’t sell, be social” – Adriënne van ’t Wout

 

Voor veel ondernemers is social media iets wat ze erbij doen ‘omdat het er nou eenmaal bij hoort’. Maar met social media kun je enorm veel waarde creëren en zorgen dat klanten aan je gebonden worden en blijven. Heb je je social media op orde en weet je precies wie jij wilt dat jouw doelgroep is, dan kun je je klanten voor altijd aan je binden.

Je gaat in dit thema samen met de specialist aan de slag om jouw social media te bekijken en te optimaliseren. Hierdoor zul je merken dat je een beter beeld hebt van wie jouw klanten zijn en hoe je deze wilt bedienen. Bovendien zal er ook aandacht worden besteed aan de do’s and don’ts op de sociale media. Nuttig voor toekomstige, startende en bestaande ondernemers.

Docent: Adriënne, eigenaar Catcetera en social media specialist voor de Martin Gaus Academie.

  • Startdatum: 12 april (hier ontvang je het lesmateriaal).
  • Vrijdag 16 april: Livesessie 19.30 tot 20.30 uur.
  • Vrijdag 23 april: Livesessie 19.30 tot 21.30 uur.

Hoe werkt het?

Los thema
Je kunt een los thema volgen binnen het programma ‘Ik als ondernemer’. Op deze manier kun je zelf een keuze maken voor het thema waar jij interesse in hebt en zijn de kosten eenmalig €29,95. Wanneer het thema begint, ontvang je informatie over de toegang tot het lesmateriaal en de livesessies. Behoefte aan meer informatie? Stuur gerust een e-mail naar academie@martingaus.nl. Graag meedoen? Schrijf je dan in via de inschrijfknop onderaan de pagina en dan zien we je tijdens de livesessies!

Data

Er zijn helaas nog geen data bekend.